Latest Movie :

Mireasa pentru fiul meu 30.01.2012 Finala Saptamanii


Mireasa pentru fiul meu 30.01.2012 Finala Saptamanii
Mireasa pentru fiul meu ... Reality Show Matrimonial ...






Mireasa pentru fiul meu 30.01.2012 ora 10:50


Mireasa pentru fiul meu 30.01.2012 ora 14


Mireasa pentru fiul meu 30.01.2012 Finala Saptamanii
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonim
31 ianuarie 2012 la 00:41

buna ma numesc roxana am 24 de ani sunt din buc. si asai dori sa il intrebati pe dragosi.dece nu a facut un cuplu cu alexandra decand a intrat in casa si a trebuit sa o faca sa sufere pe edina. eu cred ca dragoos a facut un cuplu cu alexandra doar sa o faca geloasa pe edina doar atat.el nu o iubeste pe alexandra se vede asta de la o posta el inca tanjeste dupa edina. eu spun ca dragos si edina vor face un cuplu in afara emisiuni. asi dori sa-l intreb pe adrian si catalin dece au facut atata circ la teve. eu cred ca ar trebui sa numeasca emisiunea " DUJMANII PT FIUL MEU" .PT EDINA .fi tare si lupta pana la capat puup dulce bafta

31 ianuarie 2012 la 00:44

Care este mai tare în gură ... câștigă ;) ... Concurs!

Trimiteți un comentariu