Latest Movie :

Mireasa pentru fiul meu Emisiune Tv

Mireasa pentru fiul meu ... Reality show matrimonial
Cele mai romantice poveşti, cele mai surprinzătoare întâmplari, cele mai dure reguli, confruntări acide, emoţii, suspans si multe provocări le puteţi urmări în cadrul celui mai îndrăgit reality show din România, Mireasa pentru fiul meu!
Gazda emisiunii, Mirela Boureanu Vaida, vă dă întâlnire de luni până vineri, începând cu ora 10:50 şi continuând cu ora 14:00, la Antena 1. Cele mai importante dezbateri vor avea loc în fiecare sambata, la Finala Săptămânii, de la ora 14:00!
Orar
De luni pana vineri, de la ora 10:50 si de la ora 14:00. Finala Saptamanii, sambata, de la ora 14:00 - 16:00 si de la 17:00 - 19:00!
Distributia 
Mirela Boureanu Vaida.


Aici poți urmări întreaga Ediție de la Mireasă pentru fiul meu.


Vizionare Plăcută!


                                              Mireasa pentru fiul meu 



Share this article :

Trimiteți un comentariu